2013. május 23., csütörtök

Alles in Ordnung

Lassan, de azért csak eljutottunk a tegnapi naphoz.

A babóval - a folyamatos stresszelésem ellenére is - úgy tűnik minden oké. Nő, mint a gomba (18mm) és a szívverése is szabályosnak tűnik, már amennyire ezt így a 9. héten meg lehet állapítani. Ami viszont biztos, hogy szó szerint bugizik odabent, mert a vizsgálat alatt egy pillanatra nem maradt nyugton, a dokinőnek nagyon gyorsnak kellett lennie, hogy egyáltalán le tudja mérni. Ha ilyen aktív marad, biztos kilép majd az oldalamon... :)

A hormont a 12. hétig szednem kell, a következő UH pedig a 13. héten. Jó messze basszus, most a két hetet is alig győztem kivárni!

Mindenesetre talán most egy időre képes leszek nem azonnal ráparázni minden apróságra. A. (sorstárs és egyike a kommentelőimnek) tanácsára újra regisztráltam a babaszobán, hogy az Ő szavával élve "lelkesterhesekkel" is felvegyem a kapcsolatot. Tegnap csak olvasgattam, mert nem akartam írni, amíg be nem bizonyosodik, hogy a picivel minden rendben. Egyelőre nem nagyon tudok azonosulni a szerepkörükkel, de azért majd igyekszem.
Úgyhogy megyek is és keresek valami extra naív első gyermekes, föld felett 5 centivel járó kismamát és beszélgetésbe elegyedek vele.... :)

4 megjegyzés:

  1. :-)

    Igeeen! Elsőterhest keress. Engem kiráz tőlük a hideg, de lelkesedésben (és nyenyergésben) biztosan verhetetlenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus! Most két dolgot vagyok kénytelen megállapítani:

      1. Tényleg vártad a híreket. (Vagy csak pont jókor néztél rá a blogra.)

      2. Nem vagy semmi, az tuti! Téged kiráz tőlük a hideg, nekem meg ajánlgatod... :)

      Törlés
    2. 1, Ja, a reggeli rutin része vagy. Beérek a munkahelyre, és csekkolom a blogodat (meg másét is).

      2, De én nem vagyok terhes! Így alanyi jogon utálhatom őket! :-) Amúgy nem utálom őket ám, és valószínűleg én is ilyen kibírhatatlan voltam megboldogult "lány"koromban.
      Érdekes tapasztalás lesz megfigyelni, hogy egy 13 hetes kismama valószínűleg mindent tud az első trimeszter összes létező problémájáról, míg egy frissen szült minimum szülésznővé avanzsálja magát. Második-harmadik terhesekről ne is beszéljünk... :-)

      Törlés
  2. Egyetértek Annával! Lelkesedésre fel!!!! :)

    VálaszTörlés