2013. augusztus 14., szerda

Egy mozgalmas hét

Még egy hét eltelt, még egy héttel közelebb kerültünk a célszalaghoz. Mondjuk elég eseménydús hét nap volt.

Mert ugye, miért is menne minden simán? Második trimeszter, kisebb esélyű vetélés, végre csekély nyugalom...vagy miért is ne dobhatnánk fel ezt az időszakot egy jó kis fertőzéssel? Már úgyis kezdtem unatkozni. Szerencsére még időben elkaptuk a dolgot, így elvileg csak egy 6 napos kúrát kell végigcsinálnom, de azért nem örülök.

Ráadásként a hétvégén átéltem az eddigi legszörnyűbb 24 órámat is. Szombat este a babó egy jól irányzott rúgást intézett a kijárat felé (aminek köszönhetően rögtön koraszülést vízionalizáltam), és aztán eltűnt 24 teljes órára. Vasárnap nagyjából 10 percenként jött rám a sírhatnék. Aztán este végre bejelentkezett, aminek köszönhetően naná, hogy megint bőgésben törtem ki...

De nem cséplem tovább a szót, hiszen a lényeg a tegnap, amikor is genetikai UH-ra mentünk. Elvileg megvan mindene, és ott, ahol kell. Amikor a szívéhez értünk és láttam a határozottan kirajzolódó szívkeresztet, ismét könnyek szöktek a szemembe. Most már biztosan leányzó, és igen nagy lábon él... :)

Persze tudom, hogy még ezer dolog közbejöhet (amiktől természetesen majd parázni is fogok, ahogy egy fajtabélimnek illik), de talán most megengedek magamnak egy keveset abból a bizonyos "felhőtlen luxusból". Ennek bizonyítékául pedig ma veszünk is valamit a csajszinak, aztán szeptembertől mehet a szoba-projekt.

3 megjegyzés:

  1. Ehhh, eltűnt minden, amit írtam.

    Szóval a méhszáj-rugdalás nagyon kellemetlen érzés, de nyugi, nem okoz koraszülést. Gondolj csak bele, hogy 3-4 kilós babák is csinálják ezt, és a szülés mégsem ettől indul be.

    A fertőzéssel vigyázz, szerintem szerelkezz fel fertőtlenítő kendőkkel, gélekkel, wc-ülőke takaró-papírral, és legyél nagyon hepciás a tisztaságra. Jobb a túlzott óvatosság.

    Örülök, hogy lány! (Remélem, Te is :-)) Nevetek van már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fertőzésről: Az a durva, hogy tényleg mindent megtettem (fertőtlenítő kendő, spray, stb), mégis sikerült összeszednem magam. Legszívesebben persze csak itthon járnék a mellékhelyiségbe, de sajnos ez nem túl kivitelezhető mondjuk egy hazaútnál, ami a jelenlegi ingergyakoriságommal mission impossible.

      A neméről: I. azt mondta, hogy örül, pláne hogy a lányok állítólag apásabbak (a kis számító). :) Persze, már én is megbarátkoztam a gondolattal, de azért nem rózsaszín lesz a szoba...

      A nevekről: Eleinte cska fiúnevünk volt, aztán mivel éreztem, hogy "ez most más", egy idő után bűntudatom támadt a lánynév hiánya miatt. Egyszer séta közben felhoztam a témát és bedobtam egy addig fel sem merült ötletet (itt egy kávézó neve, és valami nagyon megfogott benne), ami aztán I tetszését is elnyerte. Később otthon megnéztük a jelentését: "remény". Azt hiszem nem kell mondanom, hogy ezzel el volt döntve... :)
      Egyébként: Nadin(e). Anyakönyveztetési lehetőségektől függően.

      Törlés
    2. Juj de örülök, már úgy vártam, hogy túl legyetek az uh-n! :) :) :)

      Törlés