2012. augusztus 9., csütörtök

május ... július ... szeptember

Amikor kiengedtek a kórházból, azt mondta a genetikus, hogy a boncolási jegyzőkönyvet majd megkapom, ha jövök kontrollra. A felülvizsgálat egy hónap múlva meg is történt, de a jegyzőkönyv sehol. Azt mondta a patológia és a genetikai labor túlterhelt, ezért majd csak két hónap múlva (azaz összesen már három) érdeklődjünk.

Eljött a július vége és én nem mertem telefonálni. Féltem attól, hogy felkavar majd, ha készen van és attól a bizonytalanságtól is, amibe az "el nem készültsége" taszíthat. Aztán ma végre elszántam magam.

Még mindig semmi. Mivel augusztus van, biztos, hogy szeptemberig nem is lesz, mert sokan szabadságon vannak. Telefonáljak szeptember elején, akkor majd megsürgeti a patológiát.

Szeptemberben 5 (!!!) hónapja lesz, hogy Szabitól el kellett válnunk... Nem hiszem el, hogy ennyi idő kell egy nyamvadt genetikai vizsgálathoz! Ennyi idő alatt nem romlik meg a minta, vagy tudomisén... 

Csak abban vagyok biztos, hogy ez így nem fair! Az ember már lezárná, vagy legalább megnyugodhatna, hogy tényleg nem volt öröklődő probléma, és merhet még gyermeket vállalni, de nem... Úgyhogy majd inkább telefonálok szeptemberben, meg októberben, meg lehet decemberben is...Hátha annyi idő már elég lesz nekik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése