2012. október 9., kedd

Új élet... másoké

Hát megszületett...

Korábban már írtam, hogy terhes az egyik rokonom. Nos, tegnap reggel megszületett a család legfiatalabb tagja, Jázmin Vivien. 3750gr, 58cm és egészséges

Irigy vagyok. Tudom, hogy vacakul hangzik és elítélendő, de egyszerűen megesz a sárga irigység. Azt hittem, ezen már túl vagyok, de úgy tűnik csak addig sikerült legyőznöm ezt az érzést, amíg nem vált kézzelfogható valósággá, hogy bizony nekik már kettő, nekünk pedig egy sem, akit ölelhetnénk...

Legszívesebben szemközt köpném magam, amiért így érzek, de egyszerűen képtelen vagyok uralkodni magamon. Még gratulálni sem tudtam nekik. Kb. háromszor kezdtem el hozzászólni a facebookon kiírt hírhez, de mindannyiszor inkább kitöröltem. Még nem megy. Majd talán mire az első képek felkerülnek róla, összeszedem magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése